Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2016 16:12 - И така някак
Автор: vitaldesire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 442 Коментари: 0 Гласове:
0



Не ми се говори.
Не ми се обяснява.
Милион реплики се блъскат в главата ми, хиляди разговори проведох наум, сто пъти започвах да пиша и се отказвах, защото осъзнавах, че всичко вече съм го казвала и показвала и обяснявала.
Какъв е смисъла?!?
От опит знам, че някой ако иска да разбере и от половин дума ще го направи, та дори и без думи.
От опит знам, че ако те искат, не се стига дори да обяснения.
Нещата са прости и ясни.
Достатъчно много съм се самозаблуждавала, оправдавала съм всякакви безумства, намирала съм основателни причини и извинения за какви ли не действия или бездействия само и само да не погледна в очите истината.
Е, не е особено приятно наистина... но пък е по-лесно... и просто...
Не ми се обяснява.
Не ми се говори.
Не ми се бори.
Не ми се чувства.
Не ми се търсят отговори.
Не ми се задават въпроси.
Не искам да знам.
Не ми се мисли.
...
Нищо не ми се прави.
...
Знаех, че пак и пак нещо ще умира, нещо ще се къса, нещо още има за доизпепеляване.
Нека...
Каквото такова.
Колкото толкова.
Както така.
...
...и така... някак...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vitaldesire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 307644
Постинги: 204
Коментари: 173
Гласове: 998
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930