Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2016 11:27 - "ТЪГАТА Е РЕМОНТА НА ДУШАТА"
Автор: vitaldesire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 767 Коментари: 0 Гласове:
0



fashioninside.bg/coffee/remontut-na-dushata/
Не, не съм тъжна днес. 

Все още ми е юлско дори. 
Обмислям варианти за удължаване, консервиране, опаковане на юли за по-продължителна консумация.
Август може да е дошъл, може и да не е дошъл. Моят август вероятно ще дойде около и след 15-то число (и то ако реша да следя числа през лятото).

Не, не, не съм тъжна днес. 
Никак!
Но тъгата Е ремонтът на душата! 
Пък!
Чудех се, защо я обичам не по-малко, та дори повече от радостта. 
Чудех се, защо двете са ми като страни на една и съща монета, като деня и нощта, като лятото и зимата- неизменни, прекрасни, допълващи, запълващи.
Чудех се... А то любов към ремонтите било... или любов към душата... или просто любов.

Не, не, не, не съм тъжна днес.
Тъгата обаче е ремонтът на душата.
Тази тъга - синята, която ти дарява дълбокото на морето и необятното на небето.
Не тъгата, която задушава, а с която започваш да вдишваш до дъно живота и да го пропускаш в себе си навътре.

Ще си тъгувам на воля, ще се радвам на воля, ще обичам на воля - изобщо в текущ ремонт съм! 
ПЪК! :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vitaldesire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 306106
Постинги: 204
Коментари: 173
Гласове: 993
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031