Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2013 21:32 - Нарисувано завръщане
Автор: vitaldesire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2305 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 13.09.2016 21:06


Плахо пристъпвам навътре в себе си.
Вратата е обгорена, полу-притворена в очакване...

Прах се е понатрупал върху сетивата ми, а паяжини са залепили очите ми.
Дори не помня защо съм си тръгнала... и съм оставила такъв безпорядък, от който прозира умора.

Застанала съм в средата на своето вътре все още парализирана.
Не зная да остана ли или да си тръгна?!?
Това част от миналото ми ли е или част от бъдещето ми?!?
Мое ли е все още или принадлежи на едно друго аз, което трябва да остане назад във времето?!?
Да проветря, или разтребя, или да изляза, да заключа вратата и да си тръгна без да се обръщам повече назад?!?

Но съм тук... и стоя...
Защо се върнах?


Опипвам стари чувства, поиздухвам забравата от тях и им се усмихвам.

Разлиствам спомени и те ми връщат една топлина и слънчевите зайчета в очите ми.
Открих в гардероба онази женствена игривост, която ми е отесняла, а така ми се иска отново да мога да облека.
Но най-болезнено прониза мисълта ми докосването до специалната чувствена интелектуалност, която провеждаше непрекъснато напрежение по цялото ми същество и раждаше пълнота и удовлетвореност.
Всичко е мое, и ми е скъпо, и ми е красиво... но...

Страхувам се да остана...



Тагове:   завръщане,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vitaldesire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 308385
Постинги: 204
Коментари: 173
Гласове: 1000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930