Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2010 00:10 - Лъчисто любене (преработено)
Автор: vitaldesire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1907 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 09.02.2010 00:25


  Аз съм лъч 
и с утрото събуждам светлината си отвътре.

Като босо детско краче, измушващо се от завивката,
свенливо се плъзвам по водата.
Все по-смело пробождам нощния мрак, уверено засиял.
Разсипвам се на слънчев прах.
Целувам галено земята, за да се слеят с въздуха и да се запълнят взаимно.
Насищам простора със светлина.
Близвам нежно цветята, тревата, росата.
Топлотата ме зарежда отвътре непоколебимо.

Готов съм и в този летен ден да се влюбя и да любя.


ТЯ - жената, неустоимо жива и неприлично алчна за ласка е на брега.

Сама. Разголена. Предизвикателна. .
Приличаме си.
Привличаме се.
С дързостта на дете ме поглежда.
Игриво.

Втурвам се в очите й,
за да заструя искрящо през тях.

Милвам лицето й.
Потръпва.

Шмугвам се в косите й.
Изпуска усмивката си.

Пресушавам устните й.
Езичето бавно плъзва по тях.

Пожелавам я.
Отдава ми се.
Търси ме с протегнати ръце.

Галя бялата кожа – шията, раменете, гърдите, надолу по корема, краката й.
Целувам я жарко.
Прониквам в нея.
А тя еретично се усмихва.
Поема ме в себе си с охота.
Задържа топлината ми.
Натрупва я.
Отдава се с наслада на парещите ласки.
Жадно поглъща светлината ми.

Обгръщаме се и се сливаме.

Аз съм момичето, тя е лъчът.

Пронизвам я все по-дълбоко, а тя се разлива в мен с дъха си.
Приема ме без задръжки, с любов.
Разтваря се до край.

И в момента пълнота изригваме... във бяло. ...

Тя остава бездиханна на брега.
Аз оставам пръснат в нея.

Ние вече не сме Лъчът и Жената -

НИЕ СМЕ СЛЪНЧЕВО ЗАЙЧЕ...



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ефирно...
09.02.2010 00:27
Най-после нещо истинско и по човешки простичко и достъпно! Приказката продължава...
Дерзай!
цитирай
2. vitaldesire - :)
09.02.2010 00:31
Всичко е приказка, нали?
и краищата се редуват ту щастливи, ту тъжни... но си е приказно готино
цитирай
3. benra - витал,
09.02.2010 10:07
толкова е...толкова...толкова..красиво и истинско!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vitaldesire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 308389
Постинги: 204
Коментари: 173
Гласове: 1000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930