Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2010 09:59 - ФЕНЕРИ
Автор: vitaldesire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3356 Коментари: 3 Гласове:
1



(Позволила съм си без да попитам да ползвам стиха на Еми Цветкова, so_what "Улично фа минор", който беше публикуван в сайт Бунтарите. Искрено се надявам, тя да няма против.)

image
image

image
уличните фенери
обикновено стоят без компания
понеже животът преминава безгрижно край тях
в бърз трафик
или лежерна разходка свил вестник в ръката си
а може би кошница със скрита на дъното прясна франзела и мед
image
уличните фенери
биха искали да са ъгъл в глуха улица
в която светлината е проблясък от случайна цигара
зад набождащата брада
зле прикрита във шепа целувка
от която уличните фенери
срамежливо биха угаснали
image
уличните фенери
биха искали
да са тихият вятър в завесата
на мансардата номер 15
срамежливо намигващи на младата дама
с разногледи гърди любопитно надничащи
под дантелен корсаж
image
тогава
уличните фенери й биха прошепнали
няколко малки
палави
думи
и вероятно биха се изчервили от срам
image

уличните фенери
обикновено стоят без компания
image
затова сутрин сънуват
как се превръщат в синигер
и кълват от ръцете на младия музикант
живеещ
назаем и свирещ Jazz
който прорязва улиците зигзагообразно и подскача по шапката
на булеварда

image
тогава
уличните фенери
биха отнесли тъгата му като сол по крилете си
от която ще падат по локвите
във фа минор
image
уличните фенери
са застинали ренесансови господа

image


image
чието презиме вероятно е търпение чест или постоянство
почукващи
по портите на вечерта
с въображаемо бастунче от бамбук
преди да коленичат в полите й
осветявайки и най скритите й тайни
споделяйки
единствено с нея
песента на стъпките без думи.

image


image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - искрено нямам нищо против
23.01.2010 10:07
много мило :))

в повечето случаи съм свикнала да ме цитират без дори да ми напишат името, така че благодаря.
удоволствието от визуализацията на стиха ми е изключително мое.

благодаря
цитирай
2. vitaldesire - Благодаря! :))
23.01.2010 10:16
Ще си призная, че ми тежеше на съвестта, но никак не знаех дали никовете са на един и същи човек.

А стиха е ... ами просто ми дойде на място със същия дух, ритъм, красота и фенерна недоизказаност... прелестен!
цитирай
3. benra - страхотни фенери
23.01.2010 11:12
страхотни
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vitaldesire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 308281
Постинги: 204
Коментари: 173
Гласове: 999
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930