Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2009 09:14 - Моите 10 неща (предизвикателство от benra)
Автор: vitaldesire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1179 Коментари: 1 Гласове:
0



Тези 10 не просто ги харесвам, а ги обичам.

СЛЪНЦЕТО
То ми е живителната сила. Има ли слънчице, аз цъфтя. Позачезне ли за по-дълго и някак заспивам в себе си. Обожавам усещането за слънчеви лъчи попиващи в кожата ми. Възбужда ме яркостта, която слънчеата светлина придава на света около и вътре в мен.

МОРЕТО
Гласа му изхвърля от мен всяко нездраво напрежение. Разливащата се водна шир  разширява цялото мое вътре. Дава ми осъзнаването за безграничност, хоризонти, свобода и дълбочина. Моят вътрешен свят е като морето. Морето това съм аз.

УТРОТО
Ласката в косата ми. Затопленото гушване. Аромата на кафе. Усмихнатото изпълзяване от света на сънищата. Тишината и бавното прохождане на мислите ми.  Тръпката от предизвикателството на още един ден с неговите цветове, шумове, движения, чувства... живот.

НОЩТА
Уединението й. Вглъбяването, с което прелъстява. Равносметката, която предлага на душата ти. Нощта е любовницата на моето въображение. Съживява го, провокира го, изостря го до писък. Нощта е моето творчество, идея, вихър, муза, покаяние и изповед.

СЕМЕЙСТВОТО
Детето. Съпругът ми. Баща ми. Брат ми. Баба ми.
Земята под краката ми. Дома ми, като моя крепост, покой, стабилност на ума, тялото, душата, сетивата ми. Стабилността на живота ми.

ПРИЯТЕЛИТЕ
Ех, приятелите ми. Малко. На пръсти се броят. Само на тях отварям вратата към моя свят с неговите подземия, съмнения, страхове, мечти, надежди вяра. Обичам синхронното трептене и еднаквата дължина на вълната. Усещането за приемане, за разбиране без думи, за споделеност и съпричастност. Благодарност ме залива, когато извикам в ума си имената на приятелите си.

СЛАДКИТЕ ИЗКУШЕНИЯ
Мммм, чревоугодник съм. Шоколад - черен. Агнеса. Крем карамел. Еклери. Оооо, обожавам всяка финна сладост.

ПЪТУВАНЕТО
Самото усещане за движение ме отваря. Обичам движението във всичките му форми.

ФОТОПАРАТА
Да погледнеш на света през малкото екранче е приключение. През него забелязваш детайли, които забързано подминаваш. Странно е, но фотоапарата ти открива картини, които погледа ти в ежедневието прескача и не ги довежда да сърцето ти.

РАБОТАТА СИ
Моето вдъхновение е тя. Адреналина ми. Цялата ми творческа изява и любовта към провокации. Себеизразяването ми. Моята работа е мое призвание и мисия. Сбъднатата ми мечта.


 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - хаха
13.05.2009 14:55
обаче...забележи колко много си приличат първите десет на хората...колкото сме различни, толкова сме и еднакви
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vitaldesire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 307583
Постинги: 204
Коментари: 173
Гласове: 998
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930