Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2009 19:24 - More than words
Автор: vitaldesire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 634 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.03.2009 19:37


Думи, думи, думи...
Толкова много думи
и толкова много празнота...
Не искам да слушам повече!
Замълчете!!!
Искам да ми говорите с делата си.
Аз съм добър слушател.
По-лошо дори - истински слушател съм
и чувам зад това, което ми казвате.
Обичам мълчаливото общуване,
както и да чувам важните неща,
макар  непроизнесени на глас и ненаписани на лист.
Кажете ми, че ме обичате без глупавите думи
нека го почуствам с утринния поздрав и тихото "лека нощ",
с желанието да споделяте и мълчанието ми,
с нуждата да ме утешите и близнете стичащата се сълзичка,
с копнежа да изгрявате усмивката в очите ми
с онази малка мила грижа по-голяма от всички думи...
Млъкнете!
Преситена съм от фрази -
нежни, дълбоки, широки, пречистени, възвишени,
трепетни, остроумни, мъдри, прочуствени, философски,
приятелски, искрени, светли, одухотворени...
Искам да чуя душите ви.
Искам да чуете душите си.
Затова спрете това огромно безсмислено говорене поне за миг
и нека се срещнем със себе си,
за да спрем да се лъжем с думи,
който просто копнеем да преживеем,
но всъщност ги няма в нас...
Изумително е как сред толкова много думи
зее отворена една толкова огромна празнина,
която те не само не запълват, а дълбаят още и още...



Тагове:   more,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vitaldesire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 307586
Постинги: 204
Коментари: 173
Гласове: 998
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930