Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2009 08:58 - Мила моя
Автор: vitaldesire Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1249 Коментари: 2 Гласове:
0



Мила моя,

Играта е винаги една и съща. 
Винаги!
Само нюансите, ритъма, динамиката и някои детайли се различават. И Слава Богу, защото иначе скуката от предсказуемостта щеше да е пълна. 
Но това е все  пак само игра. А всяка игра си има правила. 
И виновни са не тези, които с удоволствие спазват правилата, а тези глупавите като нас, които влизат в играта с блян да преживеят нещо истинско. Това е като да очакваш да станеш истинския владетел на света в поредната компютърна игра, където повеждаш виртуални битки за завладяване на света. 
Е, няма пък. Нямаш шанс, уви. 

Тъжно е, но ако търсиш истина, просто трябва да излезеш от играта за дълго. Да забравиш всякакви правила, участници и желание да играеш. Ако в този дълъг дълъг период не си убила още копнежа си, то тогава има някаква светлинка малка, че може да те сполети истинска любов. (Какво ли пък е това?!? Обещавам да ти кажа, ако някога разбера.)
Ала може да е просто пореден участник от всеобщата игра на надлъгване в търсене на партньорка за партия романтика.

Знам, на мен точно не ми отива да съм циничен песимист. 
Знам, затова се обърна към мен, за да те опровергая.
Съжалявам, че не успях. Дори не опитах. 
Уморих се от своите собствени припознавания и емоционални припадъци. Уморих се от суетата си. Уморих се да прибирам всеки път себе си зад витрината и от там на на части да се показвам, като на ревю-спектакъл в много действия.
Заради тази умора своя не разчистих облаците от твоето слънце. 

Извини ме, мила моя. 
И не ми вярвай днес и сега.
След минути отново ще грея.
Ти също...
Вярвай само в това!



Тагове:   моя,   Мила,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - Има
05.03.2009 09:36
моменти, в които се вглеждаме и се питаме-това аз ли го измислих или е истинско? Партия романтика казваш? Може би принцовете са на изчезване или може би просто не заслужават принцесите...
цитирай
2. svetaemoi - Хей,не е нужно
05.03.2009 13:13
да носиш света на раменете си:)
Принцесите трябва да бъдат носени на ръце!Задължително и обезателно!
И винаги да греят като теб:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vitaldesire
Категория: Лични дневници
Прочетен: 307563
Постинги: 204
Коментари: 173
Гласове: 998
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930